MENU
Sygnowany podkład na moście kolejowym przy ulicy Wiejskiej w Kowarach.

Dodał: chrzan233° - Data: 2020-07-08 01:53:38 - Odsłon: 873
kwiecień 2017

Data: 2017:04:01 17:53:27   ISO: 50   Ogniskowa: 4.2 mm   Aparat: samsung SM-G935F   Przysłona: f/1.7   Ekspozycja: 1/100 s  


Długość mostu - 60 m.

Most zostanie wyremontowany w ramach I. etapu rewitalizacji linii nr 308, tj. do końca 2023 r. Zakres prac obejmuje:
- wykonanie i zamontowanie brakujących barier zabezpieczających na wzór istniejących – 30m;
- naprawienie uszkodzonych barier (skorodowane i pęknięte elementy pochwytów górnych i przeciągów) - 50m;
- zabezpieczenie wejścia na obiekt od strony Ogorzelca i Kowar przed nieuprawnionym wejściem osób trzecich;
- uzupełnienie brakującej okładziny kamiennej nasypu w dolnej części łuku krótkiego od strony Kowar, na podbudowie z betonu C8/10;
- odbudowę skrzydła obiektu po stronie lewej (w kierunku Ogorzelca). Rozebranie i odtworzenie wraz z przemurowaniem i spoinowaniem osuniętych ciosów kamiennych konstrukcji skrzydła oraz ponowne ułożenie kamiennych płyt parapetowych;
- oczyszczenie ścian skrzydeł obiektu z roślinności i zanieczyszczeń;
- wycinkę i utylizację krzewów oraz samosiejek z toru na obiekcie i bezpośredniej jego bliskości oraz na skarpach skrzydeł obiektu od strony Ogorzelca;
- uporządkowanie terenu budowy po robotach;
(uzup. moose)

  • /foto/10738/10738016m.jpg
    1904
  • /foto/6551/6551967m.jpg
    1905
  • /foto/3526/3526493m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/3890/3890994m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/8771/8771801m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/383/383067m.jpg
    1905 - 1915
  • /foto/3480/3480126m.jpg
    1907
  • /foto/204/204230m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/45/45063m.jpg
    1916
  • /foto/7759/7759188m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/9358/9358472m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/4078/4078759m.jpg
    1930
  • /foto/9369/9369937m.jpg
    1986
  • /foto/29/29642m.jpg
    2004
  • /foto/112/112891m.jpg
    2006
  • /foto/112/112892m.jpg
    2006
  • /foto/112/112893m.jpg
    2006
  • /foto/112/112894m.jpg
    2006
  • /foto/84/84095m.jpg
    2006
  • /foto/84/84096m.jpg
    2006
  • /foto/84/84099m.jpg
    2006
  • /foto/84/84100m.jpg
    2006
  • /foto/84/84102m.jpg
    2006
  • /foto/84/84105m.jpg
    2006
  • /foto/84/84107m.jpg
    2006
  • /foto/220/220045m.jpg
    2008
  • /foto/4207/4207017m.jpg
    2011
  • /foto/6510/6510267m.jpg
    2017
  • /foto/9815/9815458m.jpg
    2017
  • /foto/9815/9815459m.jpg
    2017
  • /foto/9815/9815460m.jpg
    2017
  • /foto/9815/9815461m.jpg
    2017
  • /foto/9815/9815462m.jpg
    2017
  • /foto/9815/9815463m.jpg
    2017
  • /foto/9815/9815464m.jpg
    2017
  • /foto/9815/9815465m.jpg
    2017
  • /foto/9815/9815466m.jpg
    2017
  • /foto/9296/9296668m.jpg
    2018
  • /foto/9296/9296677m.jpg
    2018
  • /foto/10705/10705724m.jpg
    2023
  • /foto/10839/10839783m.jpg
    2024

chrzan233°

Poprzednie: Dom nr 1 Strona Główna Następne: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Karpaczu


górski | 2020-07-09 00:21:24
Czyli założony podczas remontu przy elektryfikacji linii.
moose | 2020-07-09 07:38:38
Szczawieńską też przełożono na metalowe podkłady w 1912 r. (trakcja elektryczna ruszyła w 1914 r.)